fbpx

Брз сладолед од јагоди и банана

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
tonus

Иако календарски пред нас не ни остануваат премногу денови од ова лето, сепак температурите сè уште често го надминуваат 30-тиот степен.

Така, секој од нас бара начин да се разлади. Ладните пијалаци и свежата храна се еден од начините за разладување.

 

[Поврзано: МИНЕРАЛНА вода – кои се придобивките за здравјето?]

"“Online”/

 

Најразличните видови вкусни сладоледи со разладувачко ,,дејство” се синоним за летниот период, но тие најчесто се вбројуваат во особено нездрава храна. Зошто?

Сладоледите како по правило се високо-калорична храна со слаба хранлива вредност, односно масни (заситени маснотии) производи со значителни количества додадени шеќери (празни калории), а од друга страна сосема сиромашни со микронутриенти (витамини, минерали). Дополнително, не е само ладната храна онаа која може да нè  освежи во летниот период. Нешто повеќе околу ова, прочитајте тука.

Се поставува прашањето: Дали постои соодветна замена/и за сладоледот, односно вкусни, освежителни продукти кои се истовремено и здрави? Одговорот е ДА, а во продолжение ќе дадеме и конкретен, вкусен пример.

Пред да преминеме на рецептoт, многу е важно да се каже дека сепак најдобрата опција за здраво освежување во летниот жежок период е антиоксидативната свежа храна која е типична токму за овој период. Oсвен шеќерите и антиоксидантите, свежата храна за разлика од било која друга храна содржи многу повеќе витамини, минерали, поголеми количества растителни влакна и најразлични фитохемикалии.

Заради овие причини, секојдневно јадете што е можно повеќе свежи јаболки, портокали, праски, лубеници, дињи итн. Неколку пати во неделата консумирајте и оброци слични на овој што ќе ви го предложиме денес:

 

Брз сладолед од јагоди и банана



За овој рецепт, потребни ќе ви бидат:

  • 4 замрзнати банани, со средна големина (соодветно иситнети пред да се стават за смрзнување)
  • 2 лажици путер од јатки (кикирики, лешници, бадеми..)
  • 1,5 чашка сечкани јаготки (смрзнати или свежи)
  • ½ лажичка екстракт од ванила
  • Малку чоколадни трошки, бобести овошки и/или некои јатки – за декорирање и дополнителен вкус

Начин на подготовка:

 

  1. Комбинирајте ги бананите заедно со путерот од јатките што ќе го изберете, во процесор за храна и блендирајте додека не се добие сосема хомогенизирана, кремасто вискозна течност.

    2. Додајте ги јагодите, заедно со екстрактот од ванила. ,,Пулсирајте” со блендерот за смесата добро да се промеша, оставајќи и по некое покрупно парче јагода низ неа.

    3. Префрлете ја фината кремаста содржина во сад по ваша желба (чаша, чаша за сладолед и слично), па додадете ја во замрзнувач 30-тина минути за да добие малку на цврстина или час до 2 часа ако сакате поцврст сладолед. Ако сладоледот ви излезе претврд, оставете го 10-15 минути на собна температура пред да го јадете.

  2. Сладоледот можете да го комбинирате со свежи бобести овошки или рендани јатки, како на пример со ф’стаци.
  • Oвој оброк прави околу 3-4 порции

Нутритивна вредност:


(на една порција, без јатките и додатоците)

Fibro Gel

Калории: 200 Јаглехидрати: 38g од кои растителни влакна: 5,3g и шеќери: 20g;  Протеини: 4g; Масти: 5,6g од кои заситени масти: 1,2g и омега-3: 0,1g; Витамин Б2: 0,1mg; Витамин Б3: 2,5mg; Витамин Б5: 0,6 mg; Витамин Б6: 0,6mg; Витамин Б9: 50µg; Витамин Ц: 50mg; Витамин Е: 1,2mg; Селен: 2µg; Железо: 0,8mg; Магнезиум: 100mg; Манган: 0,8mg; Цинк: 0,5mg; Калиум: 700mg; Калциум: 100mg

 

Д-р Митов

Д-р Митов

Ние ви помагаме ВИШОКОТ КИЛОГРАМИ и поврзаните БОЛЕСТИ, на ПРИРОДЕН начин и трајно да ги отфрлите, за да бидете: ПОЗДРАВИ, ПОЛЕСНИ и ПОЛЕТНИ!

Leave a Replay

X
Добијте бесплатен пристап до нашиот неделен информатор