fbpx

Здрав ДОРУЧЕК или ВЕЧЕРА: ОВЕСНИ БОМБИЦИ со ВАНИЛА!

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
tonus

Денес ви предложуваме рецепт за овесни бомбици, подготвени од екстра здрави намирници. Овие ,,бомбици” уште еднаш ќе ни докажат дека здравата храна може да биде и тоа како вкусна!

Подготовката на денешниот рецепт не подразбира никакво третирање на состојките со температура (печење, варење итн.), па тоа освен што ќе задржи плус хранливи материи, ќе ни заштеди и многу време, па и пари.

[Поврзано: КОНЕЧНО – Кој начин на ГОТВЕЊЕ ги УНИШТУВА хранливите материи? А кој не?]

"“Online”/

Овесните бомбици се богати со калории, односно со енергија, но важно е да се каже дека тие во исто време се одличен извор и на растителни влакна, здрави масти и протеини, па лесно ќе ве заситат – ќе изедете помалку. Станува збор за храна со понизок гликемиски индекс, иако е толку слатка!

[Поврзано: Што треба да знаете за ГЛИКЕМИСКИ ИНДЕКС?]

Од друга страна, тие ќе ви обезбедат и навистина импресивна хранлива вредност. Бомбиците се особено погодни за најмалите како вкусен и здрав доручек, како ужина за било кој дел од денот, но и здрав енергетски додаток пред или по тренингот за оние кои практикуваат спорт или редовно се рекреираат. Можеби најпозитивното кај рецептот за овие бомбици е што тој може да се изведе на безброј начини, односно според најразлични комбинации – различни јатки, семиња, житарки, зачини, суви овошки итн.

Јаткастите плодови  и семињата кои ги користиме се полни со здрави маснотии и протеини, полнозрнестите житарки со квалитетни јаглехидрати, сезонските овошки и темното чоколадо со антиоксидативни компоненети, а сите заедно се богат извор на фибер, минерали, витамини и различни антиоксидативни фитохемикалии.

[Поврзано: Не се доволни само витамините и минералите, ни требаат ФИТОХЕМИКАЛИИ!]

 

За овој рецепт, потребни ќе ви бидат:

 

 

Начин на подготовка:

 

  1. Во процесор за храна додајте го овесот, заедно со индиските ореви (семките од тиква) и циметот. Блендирајте додека овесот и јатките не станат брашно.
  2. Следно, додајте ги урмите со извадени семки во процесорот. Блендирајте додека не се хомогенизира смесата.
  3. Додајте го ванила екстрактот и блендирајте со пулсирање. Ако смесата или тестото не е доволно лепливо, додајте неколку лажички вода (1-5 лажички). Започнете со една лажичка, па ако има потреба додавајте. Немојте да ги додавате сите 5 лажички вода одеднаш. Блендирајте додека смесата потполно не се хомогенизира.
  4. Изавадете ја смесата од блендерот и извалкајте ја во рамна чинија со суво грозје и кокос. Можете да користите и стопено темно чоколадо!

 

  1. Од тестото можете да замесите 12-15 топчиња или бомбици. Поставете ги бомбиците во поголем, подлабок сад. Веднаш се спремни за консумирање, а ако сакате да ги јадете подоцна, ставете ги во фрижидер.

 

Нутритивна вредност:

(на еден оброк или на 5 овесни бомбици)

Fibro Gel

Калории: 320; Јаглехидрати: 50g, од кои растителни влакна: 6g и шеќери: 24g; Протеини: 8g; Масти: 12g, од кои заситени: 3g; Витамин Б1: 0,2mg; Витамин Б6: 0,2mg; Витамин Б5: 0,6mg; Витамин Б9: 20mcg; Витамин Е: 0,3mg; Витамин К: 10mcg; Калциум: 40mg; Железо: 3mg; Цинк: 2,2mg; Фосфор: 250mg; Мангнезиум: 110mg; Манган: 1,4mg; Бакар: 0,6mg; Селен: 13mcg

 

 

Д-р Митов

Д-р Митов

Ние ви помагаме ВИШОКОТ КИЛОГРАМИ и поврзаните БОЛЕСТИ, на ПРИРОДЕН начин и трајно да ги отфрлите, за да бидете: ПОЗДРАВИ, ПОЛЕСНИ и ПОЛЕТНИ!

Leave a Replay

X