fbpx

Како да ја користите ВАГАТА за побрзо да слабеете?

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
tonus

Постојат доста дебати околу корисноста на постојаното мерење телесна тежина, особено секојдневното. Тоа може да даде ,,лажна надеж”, но и да ги обесхрабри, од друга страна, оние кои очекувале пребрзи резултати од обидите за слабеење.

Сепак, резултатите од едно неодамнешно истражување, велат дека луѓето кои се мереле редовно со поголема успешност ги контролирале килограмите, но и поуспешно слабееле.

Секако, самото стоење на вагата не може магично да ги намали килограмите. Истражувачите утврдиле дека секојдневното мерење генерално делува охрабрувачки кај луѓето, односно ги поттикнува да размислуваат за промена на своите навики во однос на исхраната и физичката активност.

"“Online”/

Исто така, постојаното знаење на својата точна телесна тежина, се покажало како клучно во однос на поуспешното избегнување на т.н. искушенија, односно значително олеснето било самоконтролирањето.


Нешто повеќе околу истражувањето

Целта на истражувањето била да се види дали и на кој начин мерењето на телесната тежина може да биде од корист при слабеењето. За испитаници биле одбрани 100 волонтери со прекумерна телесна тежина и желба за слабеење.

Истражувачите развиле специјална програма со 50тина препораки за самоконтролирање, како ужини и грицки само во вид на некакви зеленчуци, овошки и јатки, целосно исфрлање на алкохолот, предизвик за поминување 10 илјади чекори дневно итн.

Fibro Gel

Волонтерите биле замолени да ги изберат оние препораки кои мислат дека се погоди за нив и ќе им бидат корисни, од предложените 50тина.

Групата од 100 испитаници потоа била поделена во два дела.

Првиот, споменатите волонтери кои избрале некакви препораки за самоконтролирање и вториот, волонтери кои само ќе ја мерат телесната тежина, притоа без да имаат претходно утврдени ,,стратегии” за самоконтрола, односно ова била контролната група.

Истражувањето траело точно осум недели.

Резултати

На крајот од осумте недели, се покажало дека оние кои се мереле и ги следеле препораките за самоконтролирање, изгубиле во просек 3,2kg повеќе од оние во контролната група.

Заклучокот е дека и во двата случаи мерењето помогнало, но утврдувањето на точни  препораки за самоконтрола, покажало дополнителни резултати при процесот на слабеење.

Одличните резултати на првата група не биле толку очекувани за истражувачите. Според нив, ниту една од препораките не била магична (сама по себе давала минимален ефект), туку комбинацијата од повеќе препораки и постојаното имање на ум на точната телесна тежина, покажало клучно влијание во дополнително загубените килограми. Зошто?

Истражувачите сметаат дека ова е случај заради тоа што за волонтерите бил подобро видлив директниот ефект на навики на екранот од вагата. Усвојувањето на препораките за самоконтролирање кај испитаниците овозможило полесно развивање на план за губење на тежината, кој највеќе одговара за секој од нив поединечно.

Сепак, на крајот креаторите на студијата заклучуваат дека овие 8 недели не се доволни за трајни промени и дека често ,,тренингот” за здрав живот треба да трае и подолго, за поединецот да биде спремен за маратонот наречен здрав живот.


Извор:
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/bjhp.12436

DrMitov

DrMitov

Ние ви помагаме ВИШОКОТ КИЛОГРАМИ и поврзаните БОЛЕСТИ, на ПРИРОДЕН начин и трајно да ги отфрлите, за да бидете: ПОЗДРАВИ, ПОЛЕСНИ и ПОЛЕТНИ!

Leave a Replay

X