fbpx

3 предлози за ЗДРАВИ и ВКУСНИ растителни НАМАЗИ!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
tonus

Дали честопати останувате без идеја што ќе доручувате или вечерате? Што ќе имате за ужина? Сакате брз оброк кој истовремено ќе биде вкусен и хранлив?

Различните типови растителни намази можат да послужат како одличен здрав оброк наутро, но и навечер. Дополнително, можете да ги користите во комбинација со здравите грицки, како макала, намази за здрави сендвичи, потпечени лепчиња, како преливи за свежи салати итн.

[Поврзано: 10 конкретни примери за здрави грицки]

"“Online”/

Во повеќе од претходните статии наменети за рецепти дадовме предлози за попознатите растителни намази, како хумус или тапенада.

Во продолжение, 3 примери за помалку познати, но искучително вкусни и хранливи намази: од црвени пиперки, печурки и ориз !

 

[Поврзано: 3 извонредно вкусни намази од грав!]

 

Намаз од печени пиперки и бадем


Потребни намирници:

Начин на подготовка:

  1. Доколку користите непечени бадеми, кратко запечете ги додека не испуштат малку од своите масла и почнат да потемнуваат (околу 5 минути на висока температура, околу 200 степени).
  1. Испечете ги црвените пиперки.
  2. Додадете малку маслиново масло на тавче за готвење и пропржете ги ситно исецканите кромид и лук. Додадете ги печурките и гответе до 10 минути, додека тие не омекнат соодветно.
  3. Откако печурките и зеленчуците соодветно ќе се оладат, додадете ги во блендер заедно со споменатите зачини, 1 лажичка ладно цедено маслиново масло и сокот од лимон.
  4. ,,Подесувајте” ја текстурата постепено додавајќи помали количества млака вода. Ако сакате структурата да ви биде покремсата, наместо вода додајте уште малку маслиново масло, а можете да додадете и малку таан, путер од кикирики, заедно со лажичка нутритивен квасец. Ако сакате погуста текстура, внимавајте со водата или воопшто не ја додавајте.

 

  • Добиениот намаз, чувајте го до 7 денови, во добро затворен сад, во фрижидер.

 

Намаз од печурки


Потребни намирници:

 

 

Начин на подготовка:

 

  1. Загрејте го маслиновото масло на едно нелепливо тавче за готвење, заедно со путерот од кикирики. Кога маслата ќе се загреат, додадете го сецканиот кромид, а по некоја минута и лукот.
  2. Појачајте ја температурата и додајте ги сечканите печурки. Гответе со постојано промешување, додека соодветно не омекнат, а при крајот на готвењето додајте ги и неколкуте шери доматчиња. Гответе уште неколку минути на пониска температура, додека поголемиот дел од влагата не испари. Тргнете го садот на страна и почекајте да се олади.
  3. Оладената смеса ставете ја во блендер и додајте ги нутритивниот квасец, зачините и солта.
  4. ,,Подесувајте” ја текстурата постепено додавајќи помали количества млака вода. Ако сакате структурата да ви биде покремсата, наместо вода додајте уште малку маслиново масло, а можете да додадете и малку таан, путер од кикирики заедно со лажичка нутритивен квасец. Ако сакате погуста текстура, внимавајте со водата или воопшто не ја додавајте.

 

  • Добиениот намаз, чувајте го до 7 денови, во добро затворен сад, во фрижидер.

 

Намаз од ориз


Потребни намирници:

 

Начин на подготовка:

  1. Добро сварете го интегралниот ориз (имајте предвид дека му треба нешто повеќе време за варење од обичниот).
  2. Загрејте го маслиновото масло и пропржете ги кромидот, лукот, заедно со печурките и тиквичките.
  3. Вака подготовената смеса, секако, претохдно соодветно изладена, додадете ја во блендер, заедно со таанот, зачините, оревите исецканото сварено јајце.
  4. ,Подесувајте” ја текстурата постепено додавајќи помали количества сок од кисели краставички. Ако сакате структурата да ви биде покремсата, наместо вода додајте уште малку маслиново масло, а можете да додадете и малку таан, путер од кикирики заедно со лажичка нутритивен квасец. Ако сакате погуста текстура, внимавајте со водата или воопшто не ја додавајте.

 

  • Добиениот намаз, чувајте го до 7 денови, во добро затворен сад, во фрижидер.

Неколку кратки совети:

Сите намази се приготвуваат на сличен начин. Така, можете да ги направите и во обичен длабок сад користејќи метален или дрвен толчник, но најдобро е да користите блендер. Доколку работите без блендер, споменатите јаткасти плодови ќе треба претходно добро да ги сомелете.

Внимавајте во дозирањето на зачините, не користете премногу маслиново масло за сервирање и можеби најважното: внимавајте со водата и другите ,,подесувачи” на текстурата! Текстурата е најважниот дел кога станува збор за намазите.

Најпрво во блендерот ставете само малку вода. Ако текстурата не ви одговара, постепено додавајте вода додека не добиете густина по ваша желба. Истото важи и доколку не користите процесор за храна. Ако сакате покремаста текстура и не сте во процес на слабеење, слободно додадете малку повеќе од здравите маснотии (маслиново масло, таан или путер од кикирики на пример)!

Ако имате потреба, слободно додадете нешто поголемо количество сол или зачини, според ваш вкус.

Fibro Gel

 

Д-р Митов

Д-р Митов

Ние ви помагаме ВИШОКОТ КИЛОГРАМИ и поврзаните БОЛЕСТИ, на ПРИРОДЕН начин и трајно да ги отфрлите, за да бидете: ПОЗДРАВИ, ПОЛЕСНИ и ПОЛЕТНИ!

Leave a Replay

X