fbpx

4 конкретни примери како на вкусен и здрав начин да го замените сладоледот

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
tonus

Најразличните видови вкусни сладоледи со разладувачко ,,дејство” се синоним за летниот период, но тие најчесто се вбројуваат во особено нездрава храна. Зошто?

Сладоледите како по правило се високо-калорична храна со слаба хранлива вредност, односно масни (заситени маснотии) производи со значителни количества додадени шеќери (празни калории), а од друга страна сосема сиромашни со микронутриенти (витамини, минерали). Дополнително, не е само ладната храна онаа која може да нè  освежи во летниот период. Нешто повеќе околу ова, прочитајте тука.

Се поставува прашањето: Дали постои соодветна замена/и за сладоледот, односно вкусни, освежителни продукти кои се истовремено и здрави? Одговорот е ДА, па во продолжение ќе ви претсавиме 4 вакви конкретни примери со максимум 15g шеќери.

"“Online”/

Пред да преминеме на рецептите, многу е важно да се каже дека сепак најдобрата опција за здраво освежување во летниот жежок период е антиоксидативната свежа храна која е типична токму за овој период. Oсвен шеќерите и антиоксидантите, свежата храна за разлика од било која друга храна содржи многу повеќе витамини, минерали, поголеми количества растителни влакна и најразлични фитохемикалии.

Заради овие причини, секојдневно јадете што е можно повеќе свежи јаболки, портокали, праски, лубеници, дињи итн. Неколку пати во неделата пробајте и од рецептите кои ќе ви ги предложиме денес:

1. Бобест банана-сладолед


За овој рецепт ќе ви бидат потребни:

½ чаша растително млеко – најдобро од бадеми, но можете да користите и од соја
◦ смрзната банана со средна големина – смрзната и исецкана на поголеми парченца
◦ половина пакување смрзнати бобести овошки (околу 200g) – малини, капини, аронија итн.

Fibro Gel

Начин на подготовка:

• Наполнете го шаблонот за коцки мраз со половината чаша растително млеко и потоа ставете го во замрзнувач неколку часа. Истото направете го и со бананата (претходно исецкана на 4-6 покрупни парченца).
• Коцките замрнато млеко, замрнатата банана и мешавината од смрзнато бобесто овошје, ставете ја во блендер и убаво изблендирајте.
• Добиената добро хомогенизирана смеса, служете ја во сад за сладолед. Можете да наросите од смрзнатите овошки врз сладоледот.

Нутритивна вредност:

Калории: 90kcal; Протеини: 1g; Јаглехидрати: 21g од кои 13g шеќери и 3g растителни влакна.

2. ,,Розè сладолед од јагоди

За овој рецепт ќе ви бидат потребни:

◦ Околу 450g смрнати јагоди
◦ 180ml розе вино
◦ 2 супени лажици мед
◦ прстофат морска сол

Начин на подготовка:

• Комбинирајте ги сите споменати намирници во блендер и блендирајте додека не добиете фина, мазна смеса.
• Добиената смеса истурете ја во пластично пакување за сладолед и оставете ја во замрзнувач најмалку 12 часа.
• По вадењето од замрзнувач, сервирајте во сад за сладолед во комбинација со додаток – свежи јагоди.

Нутритивна вредност:

Калории: 70kcal; Протеини: 1g; Јаглехидрати: 13g од кои 10g шеќери и 2g растителни влакна; Maсти: ~0g.

3. Летни праски со овес и цимет

За овој рецепт ќе ви бидат потребни:

▫ 3 праски со средна големина
▫ 2 лажички мед
▫ 50g интегрално брашно
▫ прстофат сол
▫ половина чашка ситен овес
▫ половина супена лажичка цимет

Начин на подготовка:

• Загрејте ја рерната на 180°C
• Исецкајте ги праските на потенки ,,кришки”.
• Во еден помал сад измешајте ги брашното, медот, солта, циметот и овесот.
• Полијте ги тенките кришки кои се поставени во сад за печење, со претходно подготвената смеса.
• Печете околу 30 минути.

Нутритивна вредност:
(едно сервирање)

Калории: 150kcal; Масти: 2g; Протеини: 2g; Јаглехидрати: 25g од кои 15g шеќери и 4g растителни влакна.

4. ,,Чизкејк од малини

За овој рецепт ќе ви бидат потребни:

▫ околу 200g смрзнати малини (или свежи)
▫ 2 големи лажици мед
▫ 1 кафена лажичка цимет
▫ околу 100g кремсир
▫ половина чашка грчки јогурт (благ)
▫ 1 кафена лажичка лиме
▫ неколку фино сомелени бадеми и 2-3 интегрални крекери со темно чоколадо (може и било какви други)

Начин на подготовка:

• Ставете ги малините и шеќерот во помал сад за готвење и на умерена топла рингла гответе додека не се згусне смесата и не се формира нешто слично на сируп. Добиената смеса ставете ја во фрижидер.
• Изблендирајте ги сите останати намирници (освен бадемите) додека не се добие фина, мазна смеса.
• Изрендајте некои вид интегрални крекери и измешајте ги заедно со фино сомелените бадемите.
• Откако ги подготвивте сите 3 главни компоненти на ,,чизкејкот”, во една чаша од 250ml најдолу поставете ја сувата смеса од бадеми и крекери, врз неа смесата од блендерот и на крајот најпрво добиениот сируп. Оставете ја чашата најмалку 2 часа во фрижидер.

Нутритивна вредност:
(едно сервирање, околу 90g)

Калории: 210kcal; Масти: 6,5g; Протеини: 8g; Јаглехидрати: 30g од кои 15g шеќери и 3g растителни влакна.

DrMitov

DrMitov

Ние ви помагаме ВИШОКОТ КИЛОГРАМИ и поврзаните БОЛЕСТИ, на ПРИРОДЕН начин и трајно да ги отфрлите, за да бидете: ПОЗДРАВИ, ПОЛЕСНИ и ПОЛЕТНИ!

Leave a Replay

X