fbpx

Рибја чорба – Егејска Какавиа

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
tonus

Топлите летни денови се пред нас, па сè почесто ќе имаме потреба од ,,полесни” оброци или нискокалорична и потечна храна.

[Поврзано: Три интересни идеи за лесна, вкусна и здрава вечера!]

Токму различните чорби добиени од свежи зеленчуци кои периодов изобилуваат, веројатно е првото нешто што ни паѓа на памет. А што ако ваквата чорба ја искомбинираме и со варена, свежа риба со ниска содржина на маснотии?

"“Online”/

Медитеранскиот начин на исхрана, инаку според науката досега најдобриот од повеќе аспекти,  посебно е познат по вкусните рибји чорби. Низ богатите медитерански кујни можеме да најдеме безброј вкусни и уникатни рецепти за рибја чорба, но денес како предолг за вкусен оброк избравме една позната чорба од грчкиот регион.

[Поврзано: Медитеранска исхрана 2020- Повторно прогласена за најдобра]

 

Егејска, какавиа чорба

 

Во продолжение, ви нудиме еден навистина инетересен вкусен и исклучително хранлив рецепт, многу често приготвуван од грчките рибари, особено во пролетниот и летен период – Какавиа чорба.

Вкусовите на какавиа чорбата ќе ви го донесат мирисот на морето директно во вашата кујна!

[Поврзано: Пастрмка на пареа – РЕЦЕПТ!]

 

 

За овој рецепт, потребни ќе ви бидат:

 

 

 

Начин на подготовка:

 

  1. Ставете едно поголемо и подлабоко тенџере да се загрева на рингла, на средно-висока температура. Додајте го маслиновото масло и кога ќе се загрее, најпрво ставете ги сечканиот кромид и целерот, а по 5 минути и покрупно сечканиот лук. Посолете и додадете малку бибер.

Гответе додека зеленчуците соодветно не заруменат и омекнат. Овие зеленчуци треба да ја дадат базата на чорбата, како и нејзината слаткост и свежина.

  1. Додајте ги доматите, компирите и ловоровиот лист и на крајот сипете го расителниот бујон (оргиналиот рецепт користи морска вода!). Зачинете со сол, бибер и со остатанатите зачини (кумин, копар  и босилок), па појачајте ја температурата до вриење. Намалете ја топлината и гответе на ,,потивко” уште 15-тина минути.
  2. Сега е моментот за додавање на покрупно исечканите филети риба! Повторно доведете ја смесата до вриење, а потоа намалете ја температурата и гответе на ,,потивко” дополнителни 10-тина минути. Внимвајте да не ја преварите смесата! Чорбата е при крај кога компирите веќе се омекнати, а рибата е очигледно сварена.
  3. Додајте го сокот од лимонот, свежите тревки (магдонос и ако имате малку свеж коријандер/босилок) и малку ладно цедено маслиново масло.
  4. Исписирајте дел од сварените компири во чорбата, а пред тоа пробајте ја за да утврдите дали имате добар баланс на киселкавост, слаткост, зачинетост и свежина. Додајте што е потребно за да го одржите тој баланс.
  5. Послужете со потпечени, интегрални лепчиња.

 

  • Oвој рецепт прави 4 порции.

 

Нутритивна вредност:
(на една порција, без леб)

Калории: 450kcal Јаглехидрати: 40g од кои растителни влакна: 7g и шеќери: 10g; Протеини: 44g; Масти: 10g од кои заситени масти: 1g; Витамин Б1: 0,2mg; Витамин Б2: 0,1mg; Витамин Б5: 0,7 mg; Витамин Б6: 0,5mg; Витамин Б9: 70µg; Витамин A: 2000IU; Витамин Ц: 50mg (пред варењето); Витамин K: 300µg; Витамин Е: 0,4mg; Витамин Д: 50IU Бакар: 0.3mg; Фосфор: 100mg; Селен: 2µg; Железо: 4mg; Магнезиум: 80mg; Манган: 0,5mg; Цинк: 1mg; Калиум: 1200mg; Калциум: 200mg

 

Fibro Gel

 

Д-р Митов

Д-р Митов

Ние ви помагаме ВИШОКОТ КИЛОГРАМИ и поврзаните БОЛЕСТИ, на ПРИРОДЕН начин и трајно да ги отфрлите, за да бидете: ПОЗДРАВИ, ПОЛЕСНИ и ПОЛЕТНИ!

Leave a Replay

X