fbpx

Солени бомбици од наут и тиквички во кремаст веге сос

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
tonus

Иако ги употребуваме како зеленчук во нашата кујна, сепак, од ботанички аспект тиквичките се всушност овошки.

Нивната убавина е во тоа што поседуваат долга листа на здравствени бенефити, а од друга страна имаат толку уникатен и прилагодлив вкус и сосема ниска калориска вредност. Така, лесно можете да ги додадете во различни јадења за да им го збогатите вкусот и да ги ,,разиграте” со свежината на тиквичките. Но, во продолжение ќе видите дека тиквичките можат да бидат и основата за едно главно јадење!

Избегнувајте пржени тиквички, не се ништо поздрави од помфритот, на пример.

"“Online”/

Пржените тиквички се особено вкусни, но во продолжение ќе ви понудиме рецепт кој е здрав, креативен и вкусен начин да ги употребите овие ,,овошки” во вашата исхрана.

[Поврзано: Зошто пржената храна е толку проблематична, односно нездрава?]

Тиквички – Нутритивно сконцентрирана храна!

Рецептот подолу е особено погоден за оние што ја следат Медитеранската исхрана, а и за оние што целосно одбегнуваат било каква животинска храна. Иако има доста калории, овој оброк е исклучително здрав и има низок гликемиски индекс, што би значело дека можете да го готвите почесто ако сте во процес на намалување на телесната тежина.

Зошто е толку важно почесто да јадеме храна богата со растителни влакна, антиоксидативни материи, витамини, минерали и макронутриенти, како што се тиквичките и наутот, прочитајте на нашиот веб сајт: 5 причини за редовна употреба на наутот!; ТИКВИЧКИ – 6 причини зошто да се потрудите почесто да ги јадете!

 

Солени бомбици од наут и тиквички во кремаст веге сос

За овој рецепт, потребни ќе ви бидат:

за солените бомбици:

за сосот:

 

Начин на подготовка:

  1. Најпрво ги подготвувате бомбиците. Комбинирајте ги наутот, свежиот лукот, квасецот, лененото семе и чиа семето во процесор за храна. Блендирајте со пулсирања додека не добиете хомогенизирана смеса. Потоа, додајте ги сокот од лимон, заедно со зачините и црвениот кромид. Повторно пулсирајте до соединување.
  2. Пренесете ја смесата во друг сад. Изрендајте ја тиквичката и соодветно исцедете ја од вишокот вода. Додајте ја тиквичката на претходно подготвената смеса и внимателно мешајте. Смесата за бомбиците треба да е спремна кога ќе биде леплива помеѓу прстите. Ако на крајот повторно имате премногу вода, додајте уште малку квасец или мелено ленено семе.
  3. Ставете ја рерната да се загрева на 200 степени. Обложете една рамна тава со хартија за готвење.
  4. Приготвената смеса формирајте ја во бомбици, такашто за една ќе користите околу 2 лажици материјал. Користете ги рацете, премачкани со малку ладно цедено маслиново масло. Наредете ги бомбиците во рамната тава и печете околу 25 минути, секако откако рерната ќе биде соодветно загреана.
  5. Додека солените бомбици се печат, подготовете го сосот за нив: погоре наведените намирници за сос комбинирајте ги во блендер/процесор за храна и блендирајте до целосно соединување. Додајте малку вода ако смесата е прегуста.
  • Овој рецепт прави околу 3 порции.
  • Бомбиците можете слободно да ги јадете како засебен оброк, а најдобро одат во комбинација со скробна храна, односно храна со сложени јаглехидрати. На пример, интегрални макарони или шпагети, пире од компири, потпечен ФИБРОГЕЛ леб и слично.

Нутритивна вредност:
(на една порција со една чинија интегрални макарони)

Fibro Gel

Калории: 760 Јаглехидрати: 119g од кои растителни влакна: 27g и шеќери: 15g;  Протеини: 33g; Масти: 22g од кои заситени масти: 3,8g и омега-3: 1,6g; Витамин Б1: 0,7; Витамин Б2: 0,4mg; Витамин Б3: 10mg; Витамин Б5: 2mg; Витамин Б6: 0,8mg; Витамин Б9: 350µg; Витамин Ц: 50mg; Витамин А: 1700IU; Витамин Е: 4mg; Селен: 70µg; Железо: 10,5mg; Магнезиум: 280mg; Манган: 5,7mg; Цинк: 6,3mg; Калиум: 1300mg; Калциум: 230mg; Бакар: 1,2mg; Фосфор: 700mg

Д-р Митов

Д-р Митов

Ние ви помагаме ВИШОКОТ КИЛОГРАМИ и поврзаните БОЛЕСТИ, на ПРИРОДЕН начин и трајно да ги отфрлите, за да бидете: ПОЗДРАВИ, ПОЛЕСНИ и ПОЛЕТНИ!

Leave a Replay

X
Добијте бесплатен пристап до нашиот неделен информатор